Η mandala είναι είδος ζωγραφικής.
Πρόκειται για ζωγραφική, σε κυκλικό μοτίβο. Η δημιουργία μιας mandala έχει πολλαπλά οφέλη για τον άνθρωπο που αποφασίζει να αφιερώσει τον
χρόνο αυτό, στον εαυτό του.
Μερικά από τα
οφέλη της δημιουργίας μιας mandala είναι:
- Η μείωση του άγχους (Curry and Kasser, 2005) Διαβάστε περισσότερα εδώ
- Η μείωση της αρτηριακής πίεσης (Schrade, Tronsky and Kaiser, 2011)
- Η αύξηση της συγκέντρωσης (Smitheman-Brown and Church, 1996)
- Η ανάσυρση των ασυνείδητων συναισθημάτων (Ivonin, et al., 2013)
- Η μη λεκτική συναισθηματική επικοινωνία (Ivonin, et al., 2013)
- Η έκφραση των αρνητικών συναισθημάτων μη λεκτικά, και η μετατροπή τους σε θετικά (Gerteisen, 2008)
- Η ισορρόπηση του βάρους του να ζεις με τον HIV και της επιθυμίας μιας φυσιολογικής ζωής (Wiener and Battles, 2002)
- Η δημιουργία αισθήματος ασφάλειας (Gerteisen, 2008)
- Η αυτό-εξερεύνηση (Ivonin, et al., 2013)
- Η αυτό-έκφραση (Ivonin, et al., 2013)
- Η λύση των εσωτερικών συγκρούσεων (Ivonin, et al., 2013)
- Η θεραπεία (Ivonin, et al., 2013)
- Η αυτογνωσία και η ευζωία (Pisarik and Larson, 2011)
- Η μείωση των συμπτωμάτων του ψυχικού τραύματος (Henderson et al., 2007)
- Ο σχεδιασμός καριέρας και η επιτυχή αναζήτηση εργασίας (Wang, 2012) Διαβάστε περισσότερα εδώ
Δοκιμάστε την
δημιουργία μιας mandala τουλάχιστον μία φορά, γιατί δεν μπορείτε να φανταστείτε την
ενόραση και την δύναμη που αυτή η άσκηση μπορεί να απελευθερώσει για σας, παρά
μόνο αν την κάνετε οι ίδιοι. Δείτε εδώ τις
ημερομηνίες διεξαγωγής του επόμενου σεμιναρίου μας με θέμα την mandala.
Σχετικά άρθρα
Βιβλιογραφία
Curry, N.
A., and Kasser, T. (2005). Can coloring mandalas reduce anxiety? Art
Therapy: Journal of the American Art Therapy Association, 22(2), 81-85.
Gertelsen,
J. (2008) Monsters, monkeys, and mandalas: Art therapy with children
experiencing the effects of trauma and alcohol spectrum disorder (FASD). Art
Therapy: Journal of the American Art Therapy Association, 25(2), p. 90-93.
Ivonin
L., Chang H.M., Chen W., Rauterberg M. (2013). Unconscious emotions:
quantifying and logging something we are not aware of. Pers Ubiquit Comput 17:663-673
Pisarik C.
T., Larson K. R. (2011). Facilitating college students' authenticity and
psychological well-being through the use of mandalas: An empirical
study. Journal of Humanistic Counseling, 50(1),
84-98.
Schrade M.A., Tronsky L. and Kaiser
D. (2011). Physiological effects of mandala making in adults with intellectual disability. The Arts in Psychotherapy, 38, 109-113.
Smitheman-Brown,
V., and Church, R. P. (1996). Mandala drawing: Facilitating creative growth
in children with ADD or ADHD. Art Therapy: Journal of the American Art
Therapy Association, 13, 252-260.
Wang M. (2012). Enhancing
self-awareness: Integrating Himalayan art in a career planning class, Research in Higher Education Journal
Wiener L., Battles H. (2002). Mandalas as a therapeutic technique for
HIV infected children and adolescents: What do they reveal?. Journal of HIV/AIDS and Social Services,
1 (3)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου