Κάντε like στη σελίδα μας

Join Us On Facebook

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Mandalas συμμετεχόντων σεμιναρίου

Συμβουλευτική - Προγεννητική Ψυχολόγος


Παρακάτω θα δείτε μερικές από τις mandalas των συμμετεχόντων που παρακολούθησαν κάποιο από τα σεμινάριά μας και δημοσιεύονται με την σύμφωνη γνώμη των δημιουργών τους. 
______________________________________________________________________






Χαρά και γέλιο στη ζωή μας!

Δεν το συνειδητοποίησα την ώρα που το έκανα αλλά μετά, ό,τι δηλαδή στο τέλος αυτό που ζωγράφισα ήταν ένας ήλιος. Και μου άρεσε αυτό!
Το συμπέρασμα ήταν ότι ξαναβρίσκω τον εαυτό μου, εμβαπτίζοντας τον σε κατάσταση χαράς, μέσα από την παιδικότητα. Βλέπω τον κόσμο ξανά σαν παιδί, με την ελπίδα και την αισιοδοξία ενός παιδιού, για την ζωή και τον κόσμο που απλώνεται μπροστά του!

Αγγελική Κομποχόλη
Φιλόλογος

_____________________________________________________________________



Αυτή είναι η δική μου Mandala που βγήκε μέσα από την ψυχή μου στο σεμινάριο χαλάρωσης και αυτογνωσίας που έκανα με την Γεωργία Δανέζη. Όσο την κοιτάω βγάζω όλο και πιο πολλά συμπεράσματα γι αυτό που έφτιαξα!
Γιατί αυτό το σεμινάριο συνεχίζει να δουλεύει στο μυαλό μου!
Η ουσία λοιπόν που βρισκόταν κρυμμένη μέσα μου είναι ότι:
Χτίζω θεμέλια σταθερά για να απλώσω γέφυρες επικοινωνίας γύρω μου, για να πορευτούμε μαζί, παράλληλα προς τον ήλιο, προς το φως... Σας ευχαριστώ που είσαστε μέσα μου, που ανήκετε στον κόσμο μου!

Κάκια Ξύδη
Συγγραφέας


____________________________________________________________________






Το δένδρο της ζωής



Ξαπλώνω στον ήλιο με ευτυχία.
Μια τεράστια αγκαλιά με περιβάλλει.
Τα κλαδιά μου απλώνονται στον ουρανό και ανθίζουν, σκορπίζοντας αρώματα και χρώματα, ενώ πάλλομαι στο ρυθμό του σύμπαντος.

Ελένη





_____________________________________________________________________





Εγώ σήμερα

Εγώ σήμερα νιώθω ζέστη, πάθος, έρωτα κοντά στη φύση και στον καθαρό ουρανό με άπλετο φως και μυρωδιά λεβάντας. Πατάω στη γη και ζω σε ένα σπίτι με πολλά λουλούδια.



Χριστίνα Ξ.

________________________________________________________________________







Η ζωή μου

Η ζωή μου είναι δένδρο με βαθιές ρίζες. Παίρνω τροφή από τη γη και βγάζω καρπούς. Από αυτούς τρώνε όμορφα ελάφια. Το δένδρο μου φιλοξενεί ξέγνοιαστα παιδιά και πουλιά που ομορφαίνουν τη ζωή μου.
Η ζωή μου είναι λουσμένη από το φως του ήλιου και τριγυρισμένη από χρωματιστά λουλούδια που με γεμίζουν χαρά σαν τα βλέπω.



Αναστασία Κ.

_________________________________________________________________________




Κλεψύδρα – Αιώνιος χρόνος

Η αιώνια εναλλαγή του ξεκινήματος και του τέλους στο μπλε – άπειρο ταξίδι του χρόνου με αιώνιο γύρισμα της κλεψύδρας.

Λυδία Β.

__________________________________________________________________________



Αισιοδοξία – Χαρά

Η ζωή περιλαμβάνει επιθετικότητα, ανατροπή και διαγραφή αλλά και μια ροή που σε οδηγεί σε αρχές και δρόμους ελπίδας, χαράς και αισιοδοξίας. Το φεγγάρι φωτίζει τον ουρανό και ο ήλιος ρίχνει φως στο παρελθόν και σε κάθε αμφιβολία. Το αγόρι και το κορίτσι κάθονται στο γρασίδι με πλήρη συνείδηση της αγάπης που πηγάζει από το σώμα.

Ρία Μ.

______________________________________________________________





Η ομορφιά της ζωής

Ο ουρανός, η θάλασσα, η γη, ο ήλιος, τα λουλούδια, γενικά η φύση αποτελεί πηγή έμπνευσης, προκαλεί χαρά στον άνθρωπο και ευφραίνει την καρδιά. Όλα αυτά είναι η ομορφιά της ζωής.
Οι παράλληλες σχέσεις προκαλούν ταραχή, απέχουν κατά πολύ από αυτό που είναι η αληθινή αγάπη.

Η βροχή και γενικά το νερό μας διδάσκει να πηγαίνουμε με την ροή των πραγμάτων και μέσα από την πίστη να δημιουργούμε νέα ζωή για να ολοκληρώνεται ο κύκλος της ζωής όπως μας διδάσκουν οι αρχαιοελληνικές ρίζες μας.
Η ζωή μας είναι δύσκολο να μπαίνει σε κουτιά.

Αννίτα Φ.



_______________________________________________________________





Ζωή

Επικεντρώνομαι στη ζωή με όλη μου την ενέργεια. Μια ζωή γεμάτη στόχους, καλό και κακό, έρωτα, αδιαφορία, φως και σύγχυση. Μια ζωή σαν παραμύθι.

Ηρώ Β. 

______________________________________________________________________



Το μάτι

Υπάρχει ένα μάτι στον ουρανό που βλέπει (φωτίζει) αυτά που ο παραμορφωτικός καθρέπτης θέλει να κρύψει. Ένα δέντρο σε σχήμα γυναικείου σώματος βρίσκεται δίπλα στη θάλασσα. Από τον ουρανό πέφτει με βία ένα φλεγόμενο βέλος και καρφώνεται πάνω στο δέντρο. Η φωτιά κατατρώει το πεύκο και όταν σβήσει εντελώς, ο απανθρακωμένος κορμός χωρίζεται στα δύο και μετά υπάρχει μια καραμέλα πορτοκάλι.

Σταυρούλα Π.



___________________________________________________________________




Η ζωή μου (περιοχή μου) ξεκίνησε με βροχή, κρύο και αέρα (μοναξιά). Ο στόχος και η λογική μου υποκατέστησαν την αγάπη ώσπου να την ξαναβρώ. Όλα είναι εμπόδια ή ευκαιρίες ανάλογα πως θα τα αξιοποιήσεις, γεγονότα ή άνθρωποι. Στρώθηκα με μέθοδο στη δουλειά και είχα πολλά επιτεύγματα.
Η ενέργεια μου διοχετεύεται προς την αλληλεπίδραση μαζί του. Στηρίζομαι σε γερές βάσεις. Έχω σαφή όρια και στηρίγματα. Αυτός κρατάει τη λύση σε ότι φοβάμαι. Στην περιοχή του είναι σαν περιβόλι. Είχε δύσκολα παιδικά χρόνια από την στιγμή της γέννησής του αλλά ήταν φορτωμένος σαν κερασιά. Η φύση του είμαι εγώ. Κάποια δέντρα κάηκαν αλλά το παιδί μέσα του επέζησε και παίζει. Είναι πολλά που δεν ξέρω και θέλω να μάθω.
Θέλω να ζήσουμε στον κόσμο μαζί σαν δυο καράβια δίπλα, δίπλα στο ταξίδι της ζωής. Κάποια κομμάτια της ιστορίας μου είναι γνωστά, τα πιο πολλά. Θέλω να βλέπουμε τη θέα από ψηλά. Το κέντρο της δημιουργίας θα μας φωτίζει. Οι αρχές θα μας οριοθετούν και θα μας στηρίζουν.

Αθανασία Κ.

______________________________________________________________










Ταξιδεύω με συντροφιά την αγάπη, το φως, την τέχνη, την ειρήνη, την συμπόνια, την σιγουριά …. Κινούμαι στη φύση και προσέχω τα παιδιά.

Ας κρατήσει αυτή η φλόγα αγάπης, να μην χαθεί … Ας είναι η βάση της ζωής μου.



Ελίνα 

________________________________________________________________________




Φ.Μ. 
__________________________________________________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου