Κάντε like στη σελίδα μας

Join Us On Facebook

Σάββατο, 16 Μαΐου 2015

Έξι πρωτότυποι τρόποι να διώξετε το στρες!


τρόποι να διώξετε το στρες

Όταν νιώθουμε το στρες να μας κατακλύζει, συνήθως η πρώτη κίνηση που κάνουμε είναι να πάρουμε μια βαθιά ανάσα.

Δείτε έξι εξίσου απλές και γρήγορες τεχνικές για να χαλαρώσετε στο λεπτό!
  • Πλύσιμο χεριών με ζεστό νερό. Ενεργοποιείται το παρασυμπαθητικό νευρικό σύστημα ώστε να επέλθει η χαλάρωση.
  • Σιγανό τραγούδι. Η παραγωγή ήχου σε συνδυασμό με τις δονήσεις των μυών γύρω από το στόμα επιδρούν θετικά στα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης, η οποία ανεβαίνει όταν αντιμετωπίζουμε έντονο στρες.
  • Γκριμάτσες. Το στρες κάνει ολόκληρο το σώμα να «κλειδώνει», καθώς βρίσκεται σε διαρκή επιφυλακή. Οι γκριμάτσες παρέχουν ένα είδος χαλαρωτικού μασάζ στο πρόσωπο ώστε να απελευθερωθεί το σώμα.
  • Σνακ. Φάτε ένα μήλο ή λίγους ξηρούς καρπούς, καθώς οι ρυθμικές κινήσεις του στόματος βοηθούν να μειωθούν τα επίπεδα της «ορμόνης του στρες» (κορτιζόλη).
  • Ζωγραφική. Χαρακτηριστικό σύμπτωμα του στρες είναι η νευρικότητα, οπότε είναι καλό να απασχολήσετε τα χέρια σας σχεδιάζοντας σε ένα φύλλο χαρτί.
  • Μασάζ προσώπου. Αρχίστε από το μέτωπο και τα φρύδια και προχωρήστε σταδιακά στα μάγουλα, την περιοχή πίσω από τα αφτιά και τον αυχένα.

Εύκολες και γρήγορες οι πιο πάνω τεχνικές αντιμετώπισης άγχους. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερες, ελάτε σε ένα από τα σεμινάρια διαχείρισης άγχους ή σε ένα από τα σεμινάρια mandala (είδος ζωγραφικής) που διοργανώνουμε.

Πηγή: onmed.gr

Σχετικά άρθρα