Κάντε like στη σελίδα μας

Join Us On Facebook

Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Βραβείο Liebster 2015

 
 
Πριν από δύο με τρεις ημέρες η φίλη blogger Μίνα Στρατή από το "Αγαπημένο μου ημερολόγιο", μου απένειμε το βραβείο Liebster!!!

Η έκπληξή μου ήταν μεγάλη καθώς είμαι καινούργια στο blogging και ήταν η πρώτη φορά που άκουγα γι' αυτό το βραβείο.

Διαβάζοντας για το βραβείο, σκέφτηκα πόσο όμορφο είναι να σε βραβεύουν και να θέλουν να μάθουν κάτι για σένα μέσα από τις ερωτήσεις του.

Οι ερωτήσεις που μου έκανε η φίλη Μίνα μαζί με τις απαντήσεις τους είναι οι εξής:

1) Πόσο καιρό έχεις το blog σου;
 Το blog το έχω από το 2013. Εκείνη την χρονιά έκανα μόνο μία ανάρτηση! Από το 2014 όμως ξεκίνησα ζεστά και συνεχίζω ακάθεκτη :)
 
2) Πως νομίζεις πως θα είναι το blog σου σε 5 χρόνια;
Χμ, σε πέντε χρόνια ονειρεύομαι το blog να είναι πόλος έλξης για όλους όσους ενδιαφέρονται για την ανθρώπινη ψυχή.
 
3) Η οικογένειά σου σε στηρίζει σε αυτό;
Ναι, η οικογένειά μου με στηρίζει και ηθικά αλλά και πρακτικά.
 
4) Αν το έλεγες αλλιώς το blog σου, πως θα ήταν;
Έχω αλλάξει ήδη μια φορά το όνομα του blog μου, οπότε δύσκολα θα το έλεγα κάπως αλλιώς. Το 2013 το είχα ξεκινήσει με το όνομά μου αλλά το 2014 το άλλαξα σε Ηραίο (iraio)
 
5) Σε επηρέασε κάποιος άλλος να το ανοίξεις ή ήταν δική σου απόφαση;
Το 2013 το άνοιξα μόνη μου, όμως το 2014 παρακολουθώντας ένα σεμινάριο, εμπνεύστηκα και άρχισα να το ανανεώνω και έχει φτάσει σήμερα σε αυτή τη μορφή που είναι.
 
6) Πόσοι άνθρωποι το έχουν διαβάσει μέχρι τώρα;
Μέχρι στιγμής το έχουν διαβάσει 15.000 άτομα.
 
7) Σκέφτεσαι να βγάλεις χρήματα από αυτό;
Χρήματα με την έννοια των διαφημίσεων που θέλει να προωθήσει η Google, όχι. Όμως μιας και είμαι Συμβουλευτική Ψυχολόγος και άρα Ελεύθερη Επαγγελματίας, η αλήθεια είναι ότι ήδη μου αποφέρει κάποιο μικρό προς το παρόν όφελος.
 
8) Διαβάζεις κάποιο βιβλίο αυτό το καιρό; Αν ναι, ποιο είναι αυτό;
Ναι, διαβάζω το "Σε ελεύθερη πτώση" της Κάκιας Ξύδη, φίλης και συνεργάτιδας.
 
9) Είσαι αισιόδοξη(ος) για το μέλλον της πατρίδας μας;
Είμαι αισιόδοξη γιατί όπως είπε και ο Οδυσσέας Ελύτης:
«Εάν αποσυνθέσεις την Ελλάδα, στο τέλος θα δεις να σου απομένουν μια ελιά, ένα αμπέλι κι ένα καράβι. Που σημαίνει, με άλλα τόσα την ξαναφτιάχνεις».
 
10) Ποιο είναι το μότο της ζωής σου;
Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας,
θα πας εκεί που κοιτάς
 
Μετά από λίγες ημέρες από το βραβείο της Μίνας, μας ήρθε και δεύτερο βραβείο Liebster από την φίλη και συνεργάτη Μαρίνα και Όλγα από Το e-περιοδικό μας Παρακάτω είναι οι ερωτήσεις τους και οι απαντήσεις μου.
 
 
1) Πιστεύεις πως το blogging είναι μόδα;
Πιστεύω πως ξεκίνησε σαν μόδα αλλά έχει βρει το δρόμο προς τις καρδιές μας και άρα έχει βρει το δρόμο να γίνει διαχρονική αξία.
 
2) Τι κάνει ένα blog πετυχημένο;
Τα θέματά του. Όσο πιο ενδιαφέροντα θέματα έχει, τόσο πιο πολλοί οι αναγνώστες του και τόσο πιο μεγάλη η επιτυχία του.
 
3) Από τη δική σου εμπειρία, είναι ευκολότερη η επικοινωνία των ανθρώπων μέσα από το blogging;
Συνήθως οι bloggers είναι εξωστρεφή άτομα που επιθυμούν την επικοινωνία και άρα η επικοινωνία μαζί τους είναι πιο εύκολη. Τουλάχιστον αυτό έχω βιώσει εγώ τον λίγο χρόνο που διατηρώ blog.
 
4) Τι είναι αυτό που σε κάνει να καμαρώνεις, για το blog σου;
Το ότι με οδηγεί σε νέα μονοπάτια επικοινωνίας και αναζήτησης (γνώσης, θεμάτων κ.λ.π.)
 
5) Ποια θα ήταν η σοβαρότερη αιτία για να αφήσεις το blogging;
Σοβαρά θέματα υγείας φαντάζομαι πως θα με ανάγκαζαν να διακόψω τον blogging.
 
6) Σου έχουν "επιτεθεί" ποτέ, για κάποια σου ανάρτηση κι αν ναι, πως το αντιμετώπισες;
Μέχρι στιγμής δεν μου έχουν "επιτεθεί" αλλά ο καθένας μπορεί να έχει τη γνώμη του που μπορεί να είναι και αντίθετη από τη δική μου.
 
7) Υπήρξε στιγμή που πόνεσες για κάτι, που αφορούσε το blog σου;
Είμαι πολύ νέα στο blogging  οπότε δεν έχω βιώσει πόνο.
 
8) Αν γυρνούσες το χρόνο πίσω, τι δεν θα επαναλάμβανες ποτέ;
Δεν θα "πίεζα" ανθρώπους να έρθουν προς εμένα. Αυτοί που έρχονται από μόνοι τους είναι και αυτοί που μένουν. Αυτό ισχύει και για τα προσωπικά και για τα επαγγελματικά αλλά και για το blogging.
 
9) Κάνοντας σύγκριση, οι καλές, οι κακές ή οι "αδιάφορες" στιγμές είναι περισσότερες σ' ότι αφορά το blogging;
Μακράν οι καλές στιγμές είναι περισσότερες.
 
10) Πες μας αυτό, που θα ήθελες οπωσδήποτε να ξέρουμε για σένα.
Θα σας πω, πως έχω οξυμένη διαίσθηση η οποία με βοηθά πολύ στην επικοινωνία μου με τους άλλους ανθρώπους.

Εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω πάρα πολύ τη Μίνα, την Μαρίνα και την Όλγα γι' αυτό το βραβείο και με την σειρά μου να απονείμω αυτό το βραβείο στα παρακάτω blogs μαζί με τις δικές μου ερωτήσεις.
 
Στη Μαρίνα και Όλγα από Το e-περιοδικό μας
Στην Κάκια από το Κάκια Ξύδη - Συγγραφέας
 
  1. Ποιες τρεις λέξεις περιγράφουν καλύτερα τον εαυτό σου;
  2. Ποια είναι τα επαγγελματικά σου όνειρα;
  3. Πως νομίζεις ότι το blog σου μπορεί να σε βοηθήσει σε αυτά;
  4. Ποια είναι η συμβουλή σου σε κάποιον που θέλει να αυξήσει τα μέλη αναγνώστες του;
  5. Αν εξαιρέσεις την οικογένειά σου, ποιο νομίζεις ότι είναι το μεγαλύτερο επίτευγμά σου μέχρι στιγμής;
  6. Σε τι νομίζεις ότι είσαι πραγματικά καλή/ός;
  7. Πως χαλαρώνεις μετά από μια αγχωτική μέρα;
  8. Ποια είναι η ομορφότερη ανάμνηση σου από όταν ήσουν παιδί;
  9. Όταν σκέφτεσαι την Ελλάδα ποιες λέξεις σου έρχονται πρώτες στο μυαλό;
  10. Ποιο είναι το μότο σου;
 
Για άλλη μια φορά θέλω να ευχαριστήσω τη Μίνα για την όμορφη έκπληξη που μου επιφύλαξε αλλά και την Μαρίνα με την Όλγα για την βοήθεια τους και το βραβείο τους. Καλή έμπνευση σε όσους γράφουν και καλή ανάγνωση σε όσους διαβάζουν :)
 
 
-------------------------------------------- 
 
Κανόνες του βραβείου
  1. Αφιέρωσε μια ανάρτηση στο βραβείο σου και ευχαρίστησε και εκείνον που σε βράβευσε.
  2. Φρόντισε να συμπεριλάβεις στις φωτογραφίες σου και το πράσινο εικονίδιο του βραβείου.
  3. Βράβευσε νέους bloggers που θαυμάζεις  και έχουν λιγότερο από 200 followers. Ενημέρωσε τους για το βραβείο. (Μπορείς να βραβεύσεις και το άτομο που σε πρότεινε.)
  4. Απάντησε στις ερωτήσεις που σου έκαναν και αν θες φτιάξε νέες για τους δικούς σου υποψήφιους.
  5. Δημοσίευσε τη λίστα αυτή με τους κανόνες και στη δική σου ανάρτηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου