Κάντε like στη σελίδα μας

Join Us On Facebook

Κυριακή 3 Ιουλίου 2016

Αγαπητέ εραστή



 Αγαπητέ εραστή,

Το πολυάσχολο θηλυκό μυαλό μου, ασχολείται με τόσες πολλές λεπτομέρειες, αν η γάτα έχει φαγητό, αν οι μασχάλες μου χρειάζονται ξύρισμα, πότε θα πάω το αυτοκίνητο για την κάρτα καυσαερίων, ήπια αρκετό νερό σήμερα;

Με βοηθάει πάρα πολύ όταν ανάβεις μερικά κεριά και μου λες, υπάρχει πολύς χρόνος για να κάνεις ένα ζεστό μπάνιο. Όταν με αγγίζεις τρυφερά και με κοιτάς βαθιά στα μάτια χωρίς να χρειάζεσαι τίποτα άλλο από το αναπνέουμε μαζί. Όταν βάζεις το χέρι σου στην καρδιά μου και μου λες ότι είμαι όμορφη.

Γιατί όταν με βοηθάς να βγω έξω από τον κόσμο των λεπτομερειών και να μπω μέσα στην ιερή θηλυκή καρδιά μου, στο ιερό θηλυκό μου σώμα, γυρίζω σπίτι και για τους δυο μας. 

Αρχικό κείμενο: Lisa Schrader
ΜετάφρασηΓεωργίας Δανέζη (Συμβουλευτική – Προγεννητική Ψυχολόγος

Σχετικά άρθρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου